Rýchlosť doručenia | zajtra 13.12. |
Aktuálna rýchlosť doručenia | DPD | Kuriér GLS | Slovenská Pošta | Packeta | Využite našu DOPRAVU ZADARMO |
zajtra 13.12. na vyzdvihnutie | v pondelok 16.12. u Vás | v pondelok 16.12. u Vás | v pondelok 16.12. na vyzdvihnutie | pri nákupe nad 39,99 € |
Menstruační kalhotky vhodné pro střední menstruaci, díky prodloužené savé vrstvě i na noc. Absorpce 15-20 ml.
Menstruační kalhotky vhodné pro použití během menstruace, primárně určeny pro mladé dívky.
- dobierku je možné platiť iba v hotovosti
- ak si objednávku nevyzdvihnete, vracia sa späť k nám
- telefónny kontakt na Zákaznícku linku Slovenskej pošty je 0850 122 413 , ďalšie kontakty nájdete TU ( www.posta.sk )
Doručovanie zásielky
- pri prevzatí zásielky vodičom na doručenie je zaslaná adresátovi SMS s informáciou o doručovaní zásielky.
- v prípade nezastihnutia a uložení zásielky na pošte je opäť zaslaná SMS o tejto skutočnosti.
- v prípade nezastihnutia je adresátovi do schránky vhodený lístok s informáciami o zásielke
Špecifikácie
- štandardná úložná doba: 18 dní
- doba dodania: 1-2 dni
- 1 pokus o doručenie, potom je zásielka uložená na dodacej pošte
Reklamácia
- v prípade poškodenia je reklamáciu potrebné podať najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky na akékoľvek pošte
- pošte je nutné dodať tovar + obalový materiál
- tvar SMS: Doručování: Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
- uloženie na pošte: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni
- výdajné miesta nájdete TU
- pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, prípadne platobnou kartou (platobnou kartou je možné platiť len na vybraných pobočkách - Ak má túto možnosť práve vami zvolená Packeta zistíte tu (po rozkliknutí detailu vami vybraného výdajného miesta)
- akonáhle Packeta príjme údaje na odosielanie zásielky, dorazí Vám e-mail, ktorý Vás informuje, že dopravca čaká na odovzdanie balíčka od obchodu a následne ho bude doručovať na určité výdajné miesto, ktoré si v e-mailu môžete skontrolovať. V e-maile tiež nájdete odkaz na sledovanie zásielky
- v deň, keď je zásielka doručená na konkrétne výdajné miesto Packeta dorazí Vám sms a e-mail. V sms nájdete heslo pre vyzdvihnutie zásielky, číslo zásielky, adresu pobočky a jej otváracích hodín. V e-maile nájdete podrobnejšie informácie a to konkrétne: číslo internetovej objednávky, heslo pre vyzdvihnutie zásielky, dátum do kedy si musíte zásielku vyzdvihnúť (5 dní), adresu pobočky a jej otváracích hodín.
- ak si objednávku nevyzdvihnete počas prvých 5 dní, príde vám sms oznamujúce váš posledný deň uloženia zásielky na zvolenom výdajnom mieste
- predĺžiť si možnosť vyzdvihnutia objednávky máte o 1 kalendárny deň, stačí zavolať na tel. Číslo +421 221 201 135 alebo zaslať e-mail na info@zasielkovna.cz (uveďte svoje meno, ID Vašej objednávky a adresu pobočky, na ktoré máte objednávku uloženú)
- ak si objednávku nevyzdvihnete vôbec, vracia sa späť k nám
- telefónny kontakt na Packeta je +421 221 201 135 (pracovná doba: PO - PIA 9:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete TU (www.packeta.sk)
Packeta domov:
- o termíne doručovania budete informovaní prostredníctvom SMS a e-mailu. V konkrétny deň vám dorazí notifikácia o čase doručenia s presnosťou na 90 min. Akonáhle kuriér bude na cieľovej adrese, bude vás kontaktovať telefonicky.
-pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, alebo platobnou kartou.
- kuriér vám bude volať, že je na mieste. Pokiaľ tu práve nebudete, môžete sa s ním dohodnúť na uložení zásielky na vybranom výdajnom mieste v okolí. Ak hovor neprijmete, kuriér zásielku uloží na výdajnom mieste najbližšom doručovacej adrese, kde si zásielku následne môžete vyzdvihnúť.
- pohyb Vašej zásielky môžete sledovať na webovej adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a taktiež v mobilnej aplikácii Packeta. V podrobnom trackovaní zásielky je zaznamenaný aj čas telefonických hovorov vodičov Packety a ďalšie detaily.
- telefónny kontakt na Packetu je +421 221 201 135 (pracovná doba: PO - PIA 8:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete na www.packeta.sk.
u prepravnej spoločnosti GLS je možné dobierku zaplatiť hotovosťou aj platobou kartou.
-dobierku môžete u kuriéra zaplatiť aj prostredníctvom služby VIAMO (www.viamo.sk)
-hneď ako si balíček prevezme dopravca, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu nájdete číslo balíčku, hodnotu dobierky, odkaz na změnu adresy. V sms nájdete len číslo balíčku.
- V deň doručenia obdržíte znova sms a e-mail od prepravcu, kde nájdete presné časové rozmedzie pre doručovanie balíčku (časové rozmedzie sú 3 hodiny).
- ďalej tiež obdržíte kontakt na kuriéra, ktorý Vám bude balíček doručovať, a ktorého môžete v prípade dotazov kontaktovať. Ešte raz si môžete v e-maile zkontrolovať adresu doručenia a hodnotu dobierky.
- V e-maile nájdete odkaz na sledovanie Vašej zásielky.
- pred doručením Vás kontaktujú a snažia sa Vám zásielku doručiť.
- pokiaľ Vás nezastihnú prvý krát, snažia sa Vám dovolať a dohodnúť si druhý popr. tretí termín.
-ak zistíte, že v prípade doručenia nebudete doma je možnost zmeniť novú adresu a GLS Vašu zásielku okamžite presmeruje, zásielka bude automaticky doručená až nasledujúci deň.
-telefónny kontakt na zákaznícky servis GLS +421 45 52 42 500 alebo (0)18 585, (pracovná doba: PO - PIA 8:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete na (www.glskurier.sk)
DPD - doručenie domov
Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/.
V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
SMS obsahuje aj odkaz na aplikáciu, prostredníctvom ktorej môžete komunikovať s vodičom, presmerovať zásielku na výdajné miesta DPD Pikcup, na inú adresu alebo zmeniť dátum doručenia na iný deň.
Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
Zákaznícku podporu DPD zastihnete na: dpd@dpd.sk v pracovné dni od 8 do 17 hod. Na vašu e-mailovú požiadavku odpovedia spravidla do 2 hodín.
DPD - odberné mieasta
o doručení zásielky na odberné miesto Pickup budete informovaní e-mailom alebo SMS
úložná doba zásielky je 5 kalendárnych dní, v prípade samoobslužného boxu 3 kalendárne dni
pred vyzdvihnutím zásielky z odberného miesta Pickup si, prosím, pripravte PIN kód, alebo QR kód, alebo občiansky preukaz
odberné miesta Pickup nedisponujú informáciami o zásielkach. Ak potrebujete získať informácie o zásielke doručovanej spoločnosťou DPD, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis DPD na adrese dpd@dpd.sk
Pri voľbe zaslania balíku na DPD výdajné miesto, nie je možné zvoliť platbu formou dobierky.
či vrátenie zadarmo
odporúča obchod
spodnej bielizne za skvelé ceny