Gigantický výpredaj! Zľavy až 80 %
Garancia dodania

Doprava a platby

Doba dodania je do 1 - 3 dni od objednania:

  • Doprava zdarma pri nákupe nad 39,99€
  • Objednávky vytvorené v pracovný deň do 13:00 expedujeme v drvivej väčšine ešte v ten istý deň
  • V prípade platby bankovým prevodom je potrebné počítať so zdržaním, objednávku odosielame ihneď po pripísaní platby na náš účet
  • uvedené ceny sú vrátane DPH
  • Pri voľbe zaslania balíku na DPD výdajné miesto, nie je možné zvoliť platbu formou dobierky.

Voľba spôsobu prepravy v SR:

  1. Packeta - odberné miesta.....2,99€
  2. Packeta - doručenie domov...5,19€
  3. GLS.......................................5,19€
  4. Slovenská pošta....................4,29€
  5. DPD - odberné mieasta..........3,29€
  6. DPD - doručenie domov.........4,19€
  7. Osobný odber - Pikito - Bratislava - Petržalka, Panónska cesta 38/A....1,99€

voľba spôsobu platby v SR:

  1. Platba kartou online..................................................0€
  2. Google Pay.................................................................0€
  3. Apple Pay...................................................................0€
  4. Bankový prevod........................................................0€
  5. Dobierka...............................................................1,56€

Dodatočné informácie ohľadom spôsobu prepravy:

- dobierku je možné platiť iba v hotovosti
- ak si objednávku nevyzdvihnete, vracia sa späť k nám
- telefónny kontakt na Zákaznícku linku Slovenskej pošty je 0850 122 413 , ďalšie kontakty nájdete TU ( www.posta.sk )
Doručovanie zásielky
- pri prevzatí zásielky vodičom na doručenie je zaslaná adresátovi SMS s informáciou o doručovaní zásielky.
- v prípade nezastihnutia a uložení zásielky na pošte je opäť zaslaná SMS o tejto skutočnosti.
- v prípade nezastihnutia je adresátovi do schránky vhodený lístok s informáciami o zásielke
Špecifikácie
- štandardná úložná doba: 18 dní
- doba dodania: 1-2 dni
- 1 pokus o doručenie, potom je zásielka uložená na dodacej pošte
Reklamácia
- v prípade poškodenia je reklamáciu potrebné podať najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky na akékoľvek pošte
- pošte je nutné dodať tovar + obalový materiál
- tvar SMS: Doručování: Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
- uloženie na pošte: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni

- výdajné miesta nájdete TU
- pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, prípadne platobnou kartou (platobnou kartou je možné platiť len na vybraných pobočkách - Ak má túto možnosť práve vami zvolená Packeta zistíte tu (po rozkliknutí detailu vami vybraného výdajného miesta)
- akonáhle Packeta príjme údaje na odosielanie zásielky, dorazí Vám e-mail, ktorý Vás informuje, že dopravca čaká na odovzdanie balíčka od obchodu a následne ho bude doručovať na určité výdajné miesto, ktoré si v e-mailu môžete skontrolovať. V e-maile tiež nájdete odkaz na sledovanie zásielky
- v deň, keď je zásielka doručená na konkrétne výdajné miesto Packeta dorazí Vám sms a e-mail. V sms nájdete heslo pre vyzdvihnutie zásielky, číslo zásielky, adresu pobočky a jej otváracích hodín. V e-maile nájdete podrobnejšie informácie a to konkrétne: číslo internetovej objednávky, heslo pre vyzdvihnutie zásielky, dátum do kedy si musíte zásielku vyzdvihnúť (5 dní), adresu pobočky a jej otváracích hodín.
- ak si objednávku nevyzdvihnete počas prvých 5 dní, príde vám sms oznamujúce váš posledný deň uloženia zásielky na zvolenom výdajnom mieste
- predĺžiť si možnosť vyzdvihnutia objednávky máte o 1 kalendárny deň, stačí zavolať na tel. Číslo +421 221 201 135 alebo zaslať e-mail na info@zasielkovna.cz (uveďte svoje meno, ID Vašej objednávky a adresu pobočky, na ktoré máte objednávku uloženú)
- ak si objednávku nevyzdvihnete vôbec, vracia sa späť k nám
- telefónny kontakt na Packeta je +421 221 201 135 (pracovná doba: PO - PIA 9:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete TU (www.packeta.sk)

Packeta domov:
- o termíne doručovania budete informovaní prostredníctvom SMS a e-mailu. V konkrétny deň vám dorazí notifikácia o čase doručenia s presnosťou na 90 min. Akonáhle kuriér bude na cieľovej adrese, bude vás kontaktovať telefonicky.
-pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, alebo platobnou kartou.
- kuriér vám bude volať, že je na mieste. Pokiaľ tu práve nebudete, môžete sa s ním dohodnúť na uložení zásielky na vybranom výdajnom mieste v okolí. Ak hovor neprijmete, kuriér zásielku uloží na výdajnom mieste najbližšom doručovacej adrese, kde si zásielku následne môžete vyzdvihnúť.
- pohyb Vašej zásielky môžete sledovať na webovej adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a taktiež v mobilnej aplikácii Packeta. V podrobnom trackovaní zásielky je zaznamenaný aj čas telefonických hovorov vodičov Packety a ďalšie detaily.
- telefónny kontakt na Packetu je +421 221 201 135 (pracovná doba: PO - PIA 8:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete na www.packeta.sk.

u prepravnej spoločnosti GLS je možné dobierku zaplatiť hotovosťou aj platobou kartou.
-dobierku môžete u kuriéra zaplatiť aj prostredníctvom služby VIAMO (www.viamo.sk)
-hneď ako si balíček prevezme dopravca, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu nájdete číslo balíčku, hodnotu dobierky, odkaz na změnu adresy. V sms nájdete len číslo balíčku.
- V deň doručenia obdržíte znova sms a e-mail od prepravcu, kde nájdete presné časové rozmedzie pre doručovanie balíčku (časové rozmedzie sú 3 hodiny).
- ďalej tiež obdržíte kontakt na kuriéra, ktorý Vám bude balíček doručovať, a ktorého môžete v prípade dotazov kontaktovať. Ešte raz si môžete v e-maile zkontrolovať adresu doručenia a hodnotu dobierky.
- V e-maile nájdete odkaz na sledovanie Vašej zásielky.
- pred doručením Vás kontaktujú a snažia sa Vám zásielku doručiť.
- pokiaľ Vás nezastihnú prvý krát, snažia sa Vám dovolať a dohodnúť si druhý popr. tretí termín.
-ak zistíte, že v prípade doručenia nebudete doma je možnost zmeniť novú adresu a GLS Vašu zásielku okamžite presmeruje, zásielka bude automaticky doručená až nasledujúci deň.
-telefónny kontakt na zákaznícky servis GLS +421 45 52 42 500 alebo (0)18 585, (pracovná doba: PO - PIA 8:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete na (www.glskurier.sk)

DPD - doručenie domov
Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/.
V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
SMS obsahuje aj odkaz na aplikáciu, prostredníctvom ktorej môžete komunikovať s vodičom, presmerovať zásielku na výdajné miesta DPD Pikcup, na inú adresu alebo zmeniť dátum doručenia na iný deň.
Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
Zákaznícku podporu DPD zastihnete na: dpd@dpd.sk v pracovné dni od 8 do 17 hod. Na vašu e-mailovú požiadavku odpovedia spravidla do 2 hodín.

DPD - odberné mieasta
o doručení zásielky na odberné miesto Pickup budete informovaní e-mailom alebo SMS
úložná doba zásielky je 5 kalendárnych dní, v prípade samoobslužného boxu 3 kalendárne dni
pred vyzdvihnutím zásielky z odberného miesta Pickup si, prosím, pripravte PIN kód, alebo QR kód, alebo občiansky preukaz
odberné miesta Pickup nedisponujú informáciami o zásielkach. Ak potrebujete získať informácie o zásielke doručovanej spoločnosťou DPD, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis DPD na adrese dpd@dpd.sk
Pri voľbe zaslania balíku na DPD výdajné miesto, nie je možné zvoliť platbu formou dobierky.
 

Dodatočné informácie o spôsobe platby

- klasický spôsob zaplatenia objednávky pri doručení
- u všetkých našich prepravcov možno platiť dobierku v hotovosti, prípadne platobnou kartou - Slovenská pošta, Packeta (iba vybrané pobočky - túto informáciu zistíte na stránkach Packeta v sekcii výdajné a podací miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta)
- za dobierku účtujeme extra 1,56€ keďže aj u prepravcov je dobierka drahšie

- platba prevodom z Vášho účtu na náš účet vo Tatra banke
- Sídlo banky: Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, Bratislava 1, 811 06
- číslo účtu je: 2947085659 / 1100 
- IBAN: SK96 1100 0000 0029 4708 5659
- bankovým prevodom je možné platiť u všetkých spôsobov prepravy (vrátane osobné vyzdvihnutie na pobočke)
- len je potrebné počítať s cca 1 dnom oneskorenie, než je suma pripísaná na našom účte vo Tatra banke
- online bankové prevod a expresné bankový prevod je umožnený vďaka platobnej bráne *

- platobnou kartou je možné platiť na e-shope.
- platobnou kartou sa dajú tiež platiť dobierky u prepravcu Packeta (iba vybrané pobočky - túto informáciu zistíte na stránkach Zásilkovna v sekcii výdajné a podací miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta)
- za platbu kartou Vám neúčtujeme žiaden príplatok
- na e-shopu sa dá platiť platobnou kartou vďaka platobnej bráne *

* GP WebPay je platobná brána, cez ktorú môžu naši zákazníci platiť nielen svojou platobnou kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovým prevodom (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bánk, ČSOB, GE Money Bank), expresným bankovým prevodom (Slovenská Sporiteľňa, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Slovakia, GE Money Bank, FIO bánk) Všetko to sú rozšírené možnosti, ako za objednávku zaplatiť (vedľa platby v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere, platby na dobierku a klasický bankový prevod priamo na náš účet 2501710923/2010 FIO bánk).

120 dní na výmenu

či vrátenie zadarmo

98 % zákazníkov

odporúča obchod

Viac ako 400 000 kusov

spodnej bielizne za skvelé ceny