Je tu Black Friday!
Doprava zadarmo

FAQ – často kladené otázky

 

Keď niečo neviem, dozviem sa to tu!

 

Ak ste si zakúpil/a zlú veľkosť, je možné vybraný tovar vymeniť a to ideálne do 14 dní (tovar si najskôr vyskúšajte na vlastnej bielizni, nestrihajte nám prosím ceduľky, neperte tovar a ak bude niečo v neporiadku, pošlite nám tovar späť v obale, v ktorom prišlo, táto škatuľka je totiž hygienický obal, ktorý je v tomto prípade dôležitý pre ďalší postup pri riešení reklamácie). Tovar stačí zaslať späť na adresu uvedenú v kontaktoch. Detailný postup vrátenia / výmeny tovaru a patričné ​​formuláre nájdete TU.

Áno, tovar viditeľný na sklade máme v e-shope.

Vašu objednávku vám zašleme do 72hod. (do 3 pracovných dní – predsa len prepravcovia cez víkendy a štátne sviatky nepracujú, tak je potrebné na toto brať ohľad). Pokiaľ by nastal akýkoľvek problém, snažíme sa ho vždy ihneď vyriešiť a prípadne vás informovať o stave veci.

Priebeh vybavenia vašej objednávky môžete sledovať na /sledovani-objednavky stačí zadať váš e-mail a číslo objednávky.

Áno, pri objednávke nad 39,99€ máte dopravu zadarmo (objednávka musí mať túto hodnotu aj po uplatnení zľavových kupónov a voucherov). Táto zľava sa vzťahuje iba na dopravu po SR.

Bohužiaľ, túto možnosť zatiaľ neponúkame.

Pri dobierkach je možné využiť platbu kartou u prepravcu Packeta (iba vybrané pobočky – túto informáciu zistíte na stránkach Zásilkovne v sekcii výdajné a podacie miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta).

Rondony získate po pripísaní peňazí na náš účet, viac informácií nájdete TU.

Áno, ak bude vrátený tovar zabalený v originálnom obale, nepoškodený a nepraný. Doba na vrátenie je zo zákona 14 dní. Pokiaľ je ale tovar nepoužitý, nepraný, nepoškodený a v originálnom obale, potom to nejako vymyslíme aj pokiaľ je doba dlhšia ako 14 dní.

Samozrejme. Stačí nás kontaktovať a veľmi radi vám poradíme. Volajte na +421 (0)911 060 067, prípadne píšte na objednavky@trenirkaren.sk, alebo online chat vpravo dole.

Bohužiaľ áno, musíme počkať, kým peniaze dorazia na účet Trenírkáreň.sk (2947085659/1100 – Tatra banka). Hneď ako peniaze dorazia na náš účet (čo je väčšinou druhý deň po zadaní platby, vo Tatra banke je to hneď), začneme objednávku pripravovať na odoslanie.

V tomto prípade máte niekoľko možností. Objednávky zasielame cez dopravcov, ktorí majú možnosť predĺženia uloženia balíčka. V prípade SLOVENSKEJ POŠTY posielame balíkom do ruky, kde je štandardné uloženie počas 7 dní a dá sa predĺžiť o ďalších 7 dní (stačí zavolať na príslušnú poštu, nadiktovať im doručovacie číslo a povedať, že si prajete balík uložiť o 7 dní dlhšie). V prípade UPS/SPS je možné balíček nechať uložený v príslušnom depe (stačí opäť zavolať do UPS/SPS – kontakt nájdete na https://gls-group.eu/CZ/cs/gls-kontakt, číslo na zákaznícky servis je + 421-2-16877.

Áno, stačí nás kontaktovať. Len je potrebné kontaktovať nás čo najskôr.

Sme registrovaní na UOOU (Úrad pre ochranu osobných údajov) pod registračným číslom 00042312. Pre kontrolu môžete zájsť na (a zadať registračné číslo: 00042312 alebo IČO: 24209139):
http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503
Týmto vám môžeme zaručiť, že s vašimi údajmi pracujeme s najvyššou opatrnosťou a podľa zákona. To jednoducho znamená, že ich nepredávame a nezneužívame.

Bohužiaľ, túto možnosť zatiaľ neponúkame.

Všetky informácie ohľadom cien dopravného nájdete TU.

V tom prípade sa mohlo stať, že iný zákazník vložil ten istý produkt do košíka takmer v rovnakom okamihu (ale o niečo skôr). Tým sa produkt už zarezervoval pre tohto zákazníka, ktorý si ho objednal (vložil do košíka) skôr. V tomto prípade nám ale môžete skúsiť zavolať na +421 (0)911 060 067 a opýtať sa či je to naozaj tak alebo sa vyskytla len chyba niekde úplne inde a váš produkt je stále možné si objednať.

Presne tak, pokiaľ si objednáte akýkoľvek produkt zo sekcie „S dopravou zadarmo“, automaticky je celá objednávka s dopravou zadarmo. Rovnako je to v prípade, že hodnota vašej objednávky je vyššia ako 39,99€.

Prvá vec je možnosť pozrieť sa do tabuľky veľkostí priamo v e-shope. Druhá možnosť je zavolať nám na tel. č. +421 (0)911 060 067 a my vám poradíme. Tretiou variantou je využiť elektronickú poštu a to buď e-mail objednavky@trenirkaren.sk, alebo online chat v pravej dolnej časti e-shopu.

Nie je nič jednoduchšie ako nám zavolať na +421 (0)911 060 067 alebo napísať na e-mail objednavky@trenirkaren.sk.

 

 

Najjednoduchšie je zavolať na telefónne číslo +421 (0)911 060 067, radi Vám poradíme a vysvetlíme. Budeme robiť všetko preto, aby sa všetko vyriešilo v prospech zákazníka. Môžete samozrejme napísať aj e-mail na objednavky@trenirkaren.sk, alebo na online chat vpravo dole.

Zavolajte nám na +421 (0)911 060 067 a všetko ihneď vyriešime. Prípadne nám napíšte na e-mail objednavky@trenirkaren.sk :)  

 

Tím Trenírkáreň.sk