Je tu Black Friday!
Doprava zadarmo

Napsali o nás

Forme.cz, 16. října 2021

Sedem veľkých omylov v dámskej spodnej bielizni odhalených

Nákupu spodnej bielizne sa mnoho ľudí obáva. Výber značky, materiálu, veľkosti a znesiteľné ceny…. rad faktorov, ktoré môžu voľbu spodnej bielizne komplikovať. Navyše je skúšanie bielizne, či už v kabínke obchodu alebo doma, veľmi nekompromisné a odhaľuje aj nepríjemnú pravdu ohľadom našej postavy. K celému tomuto procesu koluje množstvo veľkých omylov, ktoré často výber bielizne ešte zbytočne komplikujú.



E15.cz1. Septembera 2021

Česi nosia trenírky, Američania slipy, hovoria spolumajitelia Trenýrkárne a Styxu

Je to zhruba dva roky, čo eshop Trenírkáreň.sk kúpil značku spodnej bielizne Styx. Ako sa podarilo značku nakopnúť? A aké strihy medzi mužmi aktuálne najviac letia? O tom v ďalšom diele E15 často hovoril Nikita Poljakov s Ruslanom Skopalom a Adamom Rožánkom, spolumajiteľmi značky Styx a obchodu Trenírkáreň.sk.

Seznamzpravy.cz, 8. Augusta 2021

Všetci do treniek. Po úspechu v Česku chce výrobca obliekať ďalších Európanov.

Najväčšiemu e-shopu s pánskym spodným prádlom v Česku sa mimoriadne zadarilo. Utŕžil rekordných 100 miliónov korún a obzerá sa po desiatkach ďalších európskych trhov, kam by vyvážal nie len trenky jeho vlajkovej značky Styx.



FORBES, 28. Mája 2021

Vytiahli z popola značku STYX, teraz robí Trenírkárni tretinu stomiliónového obratu.

Aj na predaji spodného prádla sa v Čechách dajú zarobiť milióny. A ešte lepšie sa dá zarobiť na tom, keď spodné prádlo vyrobíte a na vlastnom e-shope ho ponúkate zákazníkom. To ale v príbehu e-shopu Trenírkáreň.sk predbiehame.







Madambusiness.cz, 29. Apríla 2021

Trenýrkárna.cz/sk minulý rok predala cez 400 000 kusov spodného prádla, české značky tvorili 50% obratu

Špecializovaný obchod so spodným prádlom Trenírkáreň.sk minulý rok získal niekoľko milovníkov. V e-shope a v kamenných predajniach predal cez viac než 400 000 kusov spodného prádla a v tržbách presiahol hranicu 100 miliónov kč. Stále obľúbené sú tiež české značky, ktoré sa podielali na objemoch predajov z 50%.