120 dní na výmenu alebo vrátenie tovaru
Cez 100 000 kusov spodnej bielizne ihneď na odoslanie
99 % zákazníkov odporúča obchod

Možnosti prepravy a platieb na Trenírkáreň.sk

Doba dodania je do 48 - 72 hodín od objednania:

Tovar máme priamo v obchode alebo externých skladoch neďaleko nášho obchodu. Objednávky vytvorené v pracovný deň do 9:30 expedujeme v drvivej väčšine ešte v ten istý deň a druhý pracovný deň sú prepravcovi doručované k Vám domov. Toto platí u prepravcov GLS a v úplnej väčšine u Českej pošty. O Vianociach môže byť doba dodania o deň dlhší.

Len je potrebné počítať so zdržaním v prípade platby bankovým prevodom. Čakáme totiž, než sa platba fyzicky pripíše na náš účet. Potom objednávku ihneď expedujeme / pripravujeme.

- nižšie uvedené ceny sú vrátane DPH

Voľba spôsobu prepravy (platí pre SR):

Slovenská pošta doručenie do 1 - 3 dní) ................................. ...................... 4 € Sk (pri objednávke nad 39 € Bezplatne)

Kuriér UPS (SPS) (doručenie do 1 - 3 dní) .................................. ................................ 4 € (pri objednávke nad 39 € Bezplatne)

Zásielkovňa - Oderné miesta (doručenie do 2 - 4 dní) .................................. ....................... 3 € (pri objednávke nad 39 € Bezplatne)

Voľba spôsobu platby (platí pre ČR):

Dobierka ........................... 2 € 

Platba kartou .................... 0 € 

Bankový prevod ............... 0 €

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

Objednávky, ktoré obsahujú aspoň jeden produkt s označením " Doprava zadarmo "alebo objednávky nad 39 € majú dopravu automaticky zdarma. (pri najrôznejších akciách môže byť táto hodnota i nižšie) Rozhodujúce suma pre dopravu zdarma je konečná suma za objednávku po odpočítaní zľavách.

Všetky produkty nájdete tiež v sekcii " Doprava zadarmo ".

Zľavy a zľavové kupóny:

Možno uplatniť v nákupnom košíku po zadaní kódu do poľa "Zľavové kupóny" a kliknutí na "Pridať".

Zľavy a zľavové kupóny nie je možné kombinovať ani sčítať, pokiaľ nie je u danej akcie stanovené iné pravidlo.

Do košíka je možné vložiť iba jeden zľavový kód.

Pridali sme do košíka nové možnosti zabalenia objednávky (v košíku je nájdete hneď pod spôsobom dopravy a zároveň nad spôsobom platby, teda medzi kroky 2 a 3):

Možnosti zabalenie objednávky:

- zabaliť ako darček 6 € 

príklad zabalenia objednávky ako darčeka:


Dodatočné informácie ohľadom spôsobu prepravy: 

Slovenská pošta:

- u Slovenskej pošty je možné platiť (pokiaľ zvolíte dobierku) v hotovosti aj platobnou kartou *

* Platba kartou zatiaľ funguje len vo väčších mestách a je teda možné, že nie vždy bude možné platbu kartou využiť.

- zasielame Balíkom Do Ruky (pozri www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky )

- v deň, kedy si česká pošta prevezme balíček, dorazí Vám vo večerných hodinách e-mail, v ktorom nájdete číslo balíčka, adresu doručenia, predbežný deň a čas doručenia, odkaz na zmenu doručenie online a možnosť sledovania zásielky

- v deň doručenia obdržíte sms a e-mail od prepravcu

v sms nájdete nasledujúce informácie: Presné časové rozmedzie, kedy bude balík doručovaný, číslo balíčka a adresu, na ktorú bude balíček doručovaný

V e-maile nájdete podrobnejšie informácie a to konkrétne: presné časové rozpätie doručovania balíka (väčšinou 8-14h), číslo balíka, odkaz na zmenu doručenie online a možnosť sledovania zásielky .

- balík Vám doručí na uvedenú adresu, ak Vás na nej nezastihne, uloží ho na Vašej pošte

- na pošte je Balík Do Ruky uložený 7 dní, ak nestihnete balík vyzdvihnúť, môžete si na poštu zavolať a bezplatne Vám balík uloží ďalších 7 dní (vždy sa jedná o kalendárne dni), alebo požiadať o opakované doručenie na Vašu adresu. Všetko je možné tiež vybaviť online TU: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action

- ak si objednávku nevyzdvihnete, vracia sa späť k nám

- telefónny kontakt na Zákaznícku linku Slovenskej pošty je 0850 122 413 , ďalšie kontakty nájdete TU ( www.posta.sk 

Kuriér UPS (SPS) (doručenie do 1 - 3 dní):

- u prepravnej spoločnosti UPS/SPS je možné dobierku zaplatiť v hotovosti aj platobnou kartou.

- akonáhle si balíček prevezme dopravca, obdržíte sms a e-mail. V e-maile nájdete číslo balíčka, hodnotu dobierky, adresu doručenia a predbežný deň a čas doručenia. V sms nájdete iba číslo balíčka a hodnotu dobierky

- V deň doručenia dostanete opäť sms a e-mail od prepravcu, kde už nájdete presné časové rozmedzie pre doručovanie balíčka (časové rozmedzie je 3 hodiny).

- Ďalej tiež obdržíte kontakt na kuriéra, ktorý Vám bude balíček doručovať, a ktorého môžete v prípade otázok kontaktovať. Opäť si môžete v e-maile skontrolovať adresu doručenia a hodnotu dobierky.

- V e-maile tiež nájdete odkaz na sledovanie Vašej zásielky.

- pred doručením Vás kontaktujú a snaží sa Vám zásielku doručiť

- ak Vás nezastihne na prvýkrát, snaží sa Vám dovolať a dohodnúť si druhý popr. tretí termín

Túto možnosť UPS umožňuje iba v lete kvôli možnej dovolenke a to presne od 21. júna do 22. septembra. Rovnako si môžete nechať po dohovore s UPS zmeniť doručovaciu adresu. Ak sa rozhodnete zmeniť doručovaciu adresu, zásielka je doručovaná automaticky až nasledujúci deň

- telefónny kontakt na Zákaznícky servis UPS je +421216877 ďalšie kontakty nájdete TU

Zásilkovna:
Zásielkovňa.cz je firma, ktorá prevádzkuje výdajné miesta po celej republike, kde je možné si objednávku vyzdvihnúť

- výdajné miesta nájdete TU 

- pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, prípadne platobnou kartou (platobnou kartou je možné platiť len na vybraných pobočkách - Ak má túto možnosť práve vami zvolená Zásilkovna zistíte tu (po rozkliknutí detailu vami vybraného výdajného miesta)


- akonáhle Zásielkovňa príjme údaje na odosielanie zásielky, dorazí Vám e-mail, ktorý Vás informuje, že dopravca čaká na odovzdanie balíčka od obchodu a následne ho bude doručovať na určité výdajné miesto, ktoré si v e-mailu môžete skontrolovať. V e-maile tiež nájdete odkaz na sledovanie zásielky

- V deň, keď je zásielka doručená na konkrétne výdajné miesto Zásilkovna dorazí Vám sms a e-mail. V sms nájdete heslo pre vyzdvihnutie zásielky, číslo zásielky, adresu pobočky a jej otváracích hodín. V e-maile nájdete podrobnejšie informácie a to konkrétne: číslo internetovej objednávky, heslo pre vyzdvihnutie zásielky, dátum do kedy si musíte zásielku vyzdvihnúť (5 dní), adresu pobočky a jej otváracích hodín.

- ak si objednávku nevyzdvihnete počas prvých 5tich dní, príde vám sms oznamujúce váš posledný deň uloženia zásielky na zvolenom výdajnom mieste

- predĺžiť si možnosť vyzdvihnutia objednávky máte o 1 kalendárny deň, stačí zavolať na tel. Číslo +421 221 201 135 alebo zaslať e-mail na info@zasielkovna.cz (uveďte svoje meno, ID Vašej objednávky a adresu pobočky, na ktoré máte objednávku uloženú)

- ak si objednávku nevyzdvihnete vôbec, vracia sa späť k nám

- telefónny kontakt na Zásilkovna je +421 221 201 135 (pracovná doba: PO - PIA 9:00 - 18:00), ďalšie kontakty nájdete TU (www.zasielkovna.sk)

Dobierka:

- klasický spôsob zaplatenia objednávky pri doručení

- u všetkých našich prepravcov možno platiť dobierku v hotovosti, prípadne platobnou kartou - UPS, Slovenská pošta, Zásielkovňa (iba vybrané pobočky - túto informáciu zistíte na stránkach Zásielkovňa v sekcii výdajné a podací miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta)

- za dobierku účtujeme extra 2 € keďže aj u prepravcov je dobierka drahšie

Bankový prevod:

- platba prevodom z Vášho účtu na náš účet vo Fio banke (2501710923/8330)

- IBAN: CZ7920100000002501710923

- BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

- bankovým prevodom je možné platiť u všetkých spôsobov prepravy (vrátane osobné vyzdvihnutie na pobočke)

- len je potrebné počítať s cca 1 dnom oneskorenie, než je suma pripísaná na našom účte vo Fio banke

- online bankové prevod a expresné bankový prevod je umožnený vďaka platobnej bráne *

Platba Kartou:

- platobnou kartou je možné platiť na e-shope.

- platobnou kartou sa dajú tiež platiť dobierky u prepravcu UPS, Slovenská pošta, Zásielkovňa (iba vybrané pobočky - túto informáciu zistíte na stránkach Zásilkovna v sekcii výdajné a podací miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta)

- za platbu kartou Vám neúčtujeme žiaden príplatok

- na e-shopu sa dá platiť platobnou kartou vďaka platobnej bráne *

* GP WebPay je platobná brána, cez ktorú môžu naši zákazníci platiť nielen svojou platobnou kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovým prevodom (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bánk, ČSOB, GE Money Bank), expresným bankovým prevodom (Slovenská Sporiteľňa, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Slovakia, GE Money Bank, FIO bánk) Všetko to sú rozšírené možnosti, ako za objednávku zaplatiť (vedľa platby v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere, platby na dobierku a klasický bankový prevod priamo na náš účet 2000215289/2010 FIO bánk).