120 dní na výmenu alebo vrátenie tovaru
Cez 100 000 kusov spodnej bielizne ihneď na odoslanie
99 % zákazníkov odporúča obchod

FAQ – často kladené otázky

Alebo keď niečo neviem, dozviem sa to tu!

 

1. Je tovar v e-shope naozaj na sklade?

Áno, tovar viditeľný na sklade máme v e-shope.

 

2. Kedy dostanem svoju objednávku?

Vašu objednávku vám zašleme do 72hod. (do 3 pracovných dní – predsa len prepravcovia cez víkendy a štátne sviatky nepracujú, tak je potrebné na toto brať ohľad). Pokiaľ by nastal akýkoľvek problém, snažíme sa ho vždy ihneď vyriešiť a prípadne vás informovať o stave veci.

 

3. Môžem svoju objednávku niekde sledovať?

Priebeh vybavenia vašej objednávky môžete sledovať na

https://www.trenirkaren.sk/sledovani-objednavky stačí zadať váš e-mail a číslo objednávky.

 

4. Doprava v prípade objednávky nad 39€ je naozaj zadarmo?

Áno, pri objednávke nad 39€ máte dopravu zadarmo (objednávka musí mať túto hodnotu aj po uplatnení zľavových kupónov a voucherov). Táto zľava sa vzťahuje iba na dopravu po SR.

 

5. Môžem si objednávku osobne vyzdvihnúť?

Áno, vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na jednej z našich kamenných predajní, ktoré nájdete TU.

 

6. Môžem platiť platobnou kartou?

Pri osobnom odbere u nás v kamennom obchode môžete platiť v hotovosti, ako aj platobnou kartou. Pri dobierkach je možné využiť platbu kartou u prepravcu Česká pošta a Zásilkovna (iba vybrané pobočky – túto informáciu zistíte na stránkach Zásilkovne v sekcii výdajné a podacie miesta po rozkliknutí detailu určeného výdajného miesta).

 

7. Čo mám robiť, keď niečo nejde, keď mám problém alebo sa chcem na niečo opýtať?

Najjednoduchšie je zavolať na telefónne číslo +421 (0)911 060 067, radi vám poradíme a vysvetlíme. Budeme robiť všetko preto, aby sa všetko vyriešilo v prospech zákazníka. Môžete samozrejme napísať aj e-mail na objednavky@trenirkaren.sk, alebo napísať na online chat vpravo dole.

8. Kedy dostanete Rondony?

Rondony získate po pripísaní peňazí na náš účet.Viac informácií nájdete TU.

 

9. Čo mám robiť, keď mi nesedí objednaná veľkosť?

Pokiaľ ste si zakúpili zlú veľkosť, je možné vybraný tovar vymeniť a to ideálne do 14 dní (tovar si najskôr vyskúšajte na vlastnú bielizeň, neodstrihnite, prosím, ceduľky, neperte tovar a pokiaľ niečo nebude v poriadku, pošlite nám tovar späť v obale, v ktorom prišiel, táto škatuľka je totiž hygienický obal, ktorý je v tomto prípade dôležitý pre ďalší postup pri riešení reklamácie). Stačí prísť do obchodu a vyriešime to na mieste alebo zaslať bielizeň späť na adresu uvedenú v kontaktoch. Detailný postup vrátenia/výmeny tovaru a patričné formuláre nájdete TU.

 

10. Ak som kúpil nevhodný darček, vrátite mi peniaze?

Áno, pokiaľ bude vrátený tovar zabalený v originálnom obale, nepoškodený a nepratý. Lehota na vrátenie je zo zákona 14 dní. Pokiaľ je ale tovar nepoužitý, nepratý, nepoškodený a v originálnom obale, potom to nejako vymyslíme aj pokiaľ je lehota dlhšia ako 14 dní.

 

11. Už som sa pozeral na tabuľku veľkostí, ale stále si nie som istý, poradíte mi?

Samozrejme. Stačí nás kontaktovať a veľmi radi vám poradíme. Volajte na +421 (0)911 060 067, prípadne píšte na objednavky@trenirkaren.sk, alebo online chat vpravo dole.

 

12. Bankový prevod som zadal, oneskorí sa moja objednávka o lehotu, počas ktorej peniaze putujú z mojej banky na bankový účet Trenírkáreň.sk?

Bohužiaľ áno, musíme počkať, kým peniaze dorazia na účet Trenírkáreň.sk (2501710923/8330 – Fio Banka). Hneď ako peniaze dorazia na náš účet (čo je väčšinou druhý deň po zadaní platby, vo Fio Banke je to hneď), začneme objednávku pripravovať na odoslanie alebo vyzdvihnutie.

 

13. Objednal som si spodnú bielizeň, už je na ceste, ale musím odísť preč. 

V tomto prípade máte niekoľko možností. Objednávky zasielame cez dopravcov, ktorí majú možnosť predĺženia uloženia balíčka. V prípade SLOVENSKEJ POŠTY posielame balíkom do ruky, kde je štandardné uloženie počas 7 dní a dá sa predĺžiť o ďalších 7 dní (stačí zavolať na príslušnú poštu, nadiktovať im doručovacie číslo a povedať, že si prajete balík uložiť o 7 dní dlhšie). V prípade UPS/SPS je možné balíček nechať uložený v príslušnom depe (stačí opäť zavolať do UPS/SPS – kontakt nájdete na https://gls-group.eu/CZ/cs/gls-kontakt, číslo na zákaznícky servis je + 421-2-16877. Pri osobnom odbere nás môžete kontaktovať, ale nemusíte – objednávka tu na vás bude jednoducho čakať.

 

14. Koľko času mám na vyzdvihnutie zásielky pri osobnom odbere?

Objednávku tu nechávame cca 7 dní, potom vás kontaktujeme a dohodneme sa na ďalšom postupe.

 

15. Je možné si dodatočne zmeniť doručovaciu adresu?

Áno, stačí nás kontaktovať, len je potrebné kontaktovať nás čo najskôr.

 

16. Čo sa deje s mojími osobnými údajmi?

Sme registrovaní na UOOU (Úrad pre ochranu osobných údajov) pod registračným číslom 00042312. Pre kontrolu môžete zájsť na (a zadať registračné číslo: 00042312 alebo IČO: 24209139):

http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503

Týmto vám môžeme zaručiť, že s vašimi údajmi pracujeme s najvyššou opatrnosťou a podľa zákona. To jednoducho znamená, že ich nepredávame a nezneužívame.

 

17. Je možné si spodnú bielizeň niekde vyskúšať?

Áno, bielizeň si môžete vyskúšať na adresách:

Sokolovská 971/193, Praha 9

Příčná 10, Praha 1

18. Aká je cena za zaslanie objednávky?

Praha (Sokolovská, Příčná) pri osobnom odbere ZADARMO – je možné platiť platobnou kartou alebo v hotovosti

OC Atrium Flora (Praha 3) 1€ platba iba vopred (pri objednávke nad 39€ doprava zadarmo)

UPS/SPS 4€  – je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou

Slovenská pošta 4€ (platba vopred na náš účet alebo platba kartou cez platobnú bránu)

Zásielkovňa 3€ – (platba vopred na náš účet alebo platba kartou cez platobnú bránu)

Pri objednávke nad 39€ je poštovné po SR celkom zadarmo.

 

19. Čo robiť keď mi nejde tovar vložiť do košíka?

V tom prípade sa mohlo stať, že iný zákazník vložil ten istý produkt do košíka takmer v rovnakom okamihu (ale o niečo skôr). Tým sa produkt už zarezervoval pre tohto zákazníka, ktorý si ho objednal (vložil do košíka) skôr. V tomto prípade nám ale môžete skúsiť zavolať na +421 (0)911 060 067 a opýtať sa či je to naozaj tak alebo sa vyskytla len chyba niekde úplne inde a váš produkt je stále možné si objednať.

 

20. Tovar s dopravou zadarmo automaticky urobí celú objednávku s dopravou zadarmo?

Presne tak, pokiaľ si objednáte akýkoľvek produkt zo sekcie „S dopravou zadarmo“, automaticky je celá objednávka s Dopravou zadarmo. Rovnako je to v prípade, že hodnota vašej objednávky je vyššia ako 39€ (vrátane).

 

21. Aké sú otváracie hodiny kamenného obchodu?

Otváracie hodiny kamenných obchodov a výdajných miest nájdete TU.

22. Výdajné miesto je kamenný obchod, kde môžem tovar vidieť?

Áno, je to tak. Výdajné miesto je kamenný obchod, kde je možné si tovar prezrieť, vyskúšať (iba v predajni Sokolovská, Příčná) a tiež zakúpiť. V obchode sa dá platiť v hotovosti, ako aj platobnou kartou. Stánky v OC Flora a Nový Smíchov neumožňujú vyskúšanie tovaru, je tu ale možnosť si tovar prezrieť, prípadne ho aj zakúpiť.

 

23. Čo robiť, keď si nie ste istí s veľkosťou spodnej bielizne?

Prvá vec je možnosť pozrieť sa do tabuľky veľkostí priamo v e-shope. Druhá možnosť je zavolať nám na tel. č. +421 (0)911 060 067 a my vám poradíme. Tretím variantom je využiť elektronickú poštu a to buď e-mail objednavky@trenirkaren.sk, alebo online chat v pravej dolnej časti e-shopu.

 

25. Čo robiť, keď chcem kúpiť darček, ale neviem si rady?

Nie je nič jednoduchšie ako nám zavolať na +421 (0)911 060 067, napísať e-mail na objednavky@trenirkaren.sk, alebo zájsť do jednej z našich kamenných predajní, ktoré nájdete TU.

26. Ako povoliť/blokovať oznámenia?

 

27. Máte v predajniach všetok tovar, ktorý je v e-shope?

V našich predajniach nájdete obmedzené množstvo značiek, ale nie je žiadny problém si tovar priamo v predajni objednať a nechať doručiť buď priamo do predajne alebo akoukoľvek inou cestou priamo k vám.

Tím Trenírkáreň.sk